FANDOM

Avatar: Legenda Akihiro
Ksiąg: 3, odcinków: 16+16+10
AwatarAkihiroLogo2.PNG
Premiera 28.12.2014r.
Stworzony przez AikkoxD
Status Trwa.

Avatar: Legenda Akihiro - legenda opowiadająca o historii młodego avatara Akihiro. W świecie gdzie technologia zaczyna przewyższać nad magią jest wciąż miejsce dla avatara? Czy zaprowadzi wciąż jest on potrzebny światu i zapewni mu równowagę?

FabułaEdytuj

W tragicznych okolicznościach znika Awatar Korra. Po dwudziestu latach świat żyje własnym tempem, wciąż oczekując nadejście kolejnego Awatara. Okazuje się nim mag ziemi Akihiro, jednakże.. gdy odkrywa ten fakt postanawia się ukrywać. Nie chce zaakceptować tego przeznaczenia mimo potężnej mocy i odpowiedzialności z nią związanej. Dołącza do jednego z gangów w królestwie Ziemi żyjąc z dnia na dzień. Tam również pozna osobę, która całkowicie odmieni jego pogląd.

OdcinkiEdytuj

Premiera odcinka N/o Polski tytuł Angielski tytuł
Księga Zero - "Preludium"
xx.xx.2016 01 Wakacje w świecie duchów I część Holiday in spirit world Part I
TBA 02 Wakacje w świecie duchów II część Holiday in spirit world Part II
TBA 03 Nowe wyzwanie New challenges
TBA 04 Wulkaniczna wyspa Volcanic Island
TBA 05 Upadły mistrz Fallen Master
TBA 06 Niech żyje Czerwony Lotos Long live Red Lotus
Księga Pierwsza - "Piasek"
28.12.2014 01 Triada Wushun Wushun's Triad 
29.12.2014 02 Wyrwana przeszłość Lost memories
29.12.2014 03 Wyznanie i ratunek  Faith and rescue
16.01.2015 04 Rodzinne miasto My homeland
25.01.2015 05 Cisza przed burzą Calm before storm
12.02.2015 06 Zasadzka w Bashu Traped in Bashu
18.02.2015 07 Złamana przyszłość Broken future
24.02.2015 08 Upadek Triady Wushun's Fall
16.03.2015 09 Sekrety pustyni Desert Secrets
23.03.2015 10 Niech żyje Imperator! Long live the Emperor!
02.09.2015 11 Niech przyszłość cię prowadzi Let future guilde you
01.01.2016 12 Cesarska wola Emperor' will
08.03.2017 13 Oblężenie Halmy Siege of Halma
TBA 14 Punkt bez powrotu Point without retreat
TBA 15 Nadejście nowego świtu A new dawn
TBA 16 Nazywam się Akihiro My name is Akihiro
Księga Druga - "Krew"
TBA 01 Republika Narodów The United Republic
TBA 02 Spotkanie Władców Lords council
TBA 03 Wejście smoka Dragons Roar
TBA 04 Zakazana technika Illegal technique
TBA 05 Dawne rany Old pain
TBA 06 Zakon Szkarłatnego Smoka Red Dragon Order
TBA 07 Brakujący element Mising part
TBA 08 Zamieszanie w plemieniu Chaos in tribe
TBA 09 Sekretna wiadomość Secred Message
TBA 10 Nasze, twoje miejsce Our, you place
TBA 11 Splamiony krwią Wash in blood
TBA 12 Rozdzielenie Separation
TBA 13 Nowy porządek New order
TBA 14 Moje imię to... My name is...
TBA 15 Nadejście końca! Część I Dommsday! Part I
TBA 16 Nadejście końca! Część II Dommsday! Part II
Księga Trzecia - "Demon"
TBA 01
TBA 02
TBA 03
TBA 04
TBA 05
TBA 06
TBA 07
TBA 08
TBA 09
TBA 10

PostacieEdytuj

Information icon.png Osobny Artykuł: Lista postaci z Legendy Akihiro

Geografia świataEdytuj

Mapa.png

  • Północne Plemię Wody
  • Południowe Plemię Wody
  • Naród Ognia
  • Nowe Królestwo Ziemi - Pozostałe, północne tereny pozostały pod zwierzchnictwem tradycji i innowacji. Królestwo przyjęło ustrój republiki, gdzie wybierany jest najwyższy zwierzchnik, rządzący całym krajem. Mimo iż zwie się "Królestwem" jest to jedynie hołd złożony tradycji. Stolicą pozostaje niezmiennie wieczne miasto Ba-Sing Se.
  • Rody pustynne - Nowo powstałe państwo. Po zrzeczeniu się korony przez Księcia Wu, Ród Hokoshamów zjednoczył błąkających się magów piasku i wspólnymi siłami zdołali zbudować państwo rządzone przez ich rody. Państwo mimo młodego istnienia nieco izoluje się od polityki Kraju Metalu i Nowego Królestwa ziemi, chcąc zachować całkowitą niezależność.
  • Kraj Metalu: - Nowo powstałe państwo. Po zrzeczeniu się korony przez Księcia Wu, Omashu jak i Zaofu połączyły siły i na mocy zgody z księciem powstało trzecie państwo. Jest ono rządzone przez rodzinę Beifong. W porównaniu z Pustynnymi rodami działa na pełnych zasadach z Nowym Królestwem Ziemi.
  • Północni Nomadzi Powietrza
  • Zachodni Nomadzi Powietrza
  • Republika Narodów - Miasto-państwo utworzone jako pakt czterech narodów. Jest jedynym państwie gdzie panuje ustrój demokracji. Założone przez Awatara Aanga oraz Lorda ognia Zuko. Ma przedstawiać symbol zjednoczonych sił wszystkich czterech narodów. Obecne centrum polityczne świata.

Rody Pustynne:

  • Halma - Rodzinne miasto Aoki i Akihiro. Przybywają do niego w jednym z odcinków. Mieści się nad morzem, przez co ma dostęp do wody pitnej. Znajduje się tam wiele egzotycznych plantacji jak i sam pałac królewski. Rządzone przez Hakima. Dzieli się na dzielnice podmiejską, zamieszkiwaną przez uboższych ludzi jak i nad miejskie gdzie znajduje się pałac wraz z wynioślejszymi posiadłościami.
  • Sarissa - Miasto, które jest stolicą powstałego państwa. Powstało na nieznanym nikomu gruncie i z czasem rozrosło się do monstrualnych rozmiarów niczym samo miasto Republiki. Choć nie ustępuje ono innym to jednak widać iż tutaj bardziej stawia się na tradycję i większość obiektów jest zachowana w klimacie wschodnim. Znajduje się tutaj pałac cesarski jak i jeden z dworów.
  • Oaza Bakhu - Niewielka osada na obrzeżach pustyni, gdzie swoją siedzibę ma słynna "Triada Wushun". Głównie zamieszkiwana przez uciekinierów oraz członków tejże triady jak i innych recydywistów. Dawniej była to placówka górnicza. Zostaje doszczętnie zniszczona w trakcie serii.

Kraj Metalu:

  • Zaofu - Miasto, jak wskazuje nazwa kraju jest miastem całkowicie oddanym magii metalu. Okryte mechanicznymi kopułami i zaawansowaną komunikacją jest jednym z najbardziej rozwiniętych miast na świecie. Miejsce narodzin i nauki magii metalu. Ułożone na wzgórzu mimo wszystko zachowuje jego klimat i otoczone jest bujną fauną i florą.
  • Omashu - Miasto początkowo znajdujące się pd władzą Królestwa Ziemi, jednak przyłączyło się do koalicji z Zaofu tworząc Kraj metalu. Miasto z tradycją i niesamowitą siecią tuneli. Słynie z produkcji środków transportu, wspaniałych architektów oraz niezwykłej historii i własnego folkloru.

Republika Narodów:

  • Miasto Republiki - Stolica zjednoczonych sił czterech narodów, zamieszkiwana przez wszystkie kultury jak i duchowe istoty. Obecnie w centrum miasta znajduje się duchowy portal pozostający pod opieką magów zjednoczonych narodów. Samo miasto zostało nie dość, że odbudowane to dodatkowo powiększyło swoje granice oraz rozbudowało port morski.

KalendariumEdytuj

Information icon.png Osobny Artykuł: Chronologia w świecie Avatara (AikkoxD)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki